32 Episodio

  1. Program Typing

    Pubblicato: 18/01/2019
  2. Update on language ‘aa’

    Pubblicato: 18/10/2018
  3. Hidden GC Bandwidth Costs

    Pubblicato: 30/09/2018
  4. Specter and Meltdown

    Pubblicato: 29/07/2018
  5. Rocket Realtime School of Programming and Performance

    Pubblicato: 21/06/2018
  6. Thinking About Language Design

    Pubblicato: 06/06/2018
  7. Tech Debt Elimination Example

    Pubblicato: 06/04/2018
  8. JVM JIT’ting Basics

    Pubblicato: 12/03/2018
  9. Null Typing and Startup Time

    Pubblicato: 16/02/2018
  10. Heroic Optimizations

    Pubblicato: 10/02/2018
  11. Under the hood of the JVM

    Pubblicato: 03/02/2018
  12. Getters and Setters

    Pubblicato: 18/01/2018
  13. HotSpot and Safepoints

    Pubblicato: 04/01/2018
  14. Escape Detection vs Escape Analysis

    Pubblicato: 23/12/2017
  15. Hand Rolled Recursive Descent Parsers

    Pubblicato: 13/12/2017
  16. Build Systems and Make

    Pubblicato: 05/12/2017
  17. Cost Models

    Pubblicato: 26/11/2017
  18. Queuing In Practice

    Pubblicato: 09/11/2017
  19. Modern Hardware Performance and Cache Lines

    Pubblicato: 05/11/2017
  20. Some Fun With Elm, and Some Suggestions

    Pubblicato: 31/10/2017

1 / 2

Cliff Click talks about various issues with Programming, Programmers, and Computer Performance

Visit the podcast's native language site